zondag 24 oktober 2010

Traktatie kinderdagverblijf

Aiden is dol op aardbeien. Die hebben we van de zomer dus ook veel op. Toen ik een tijdje terug vroeg wat ze wilde trakteren op het kdv was het antwoord 'aardbeien met poffertjes'. Om een klein beetje aan haar antwoord te voldoen heb ik aardbeidoosjes gemaakt. De doosjes zijn gesneden met de Silhouette (patroon komt bij Silhouette vandaan). Ik heb ze inmiddels alle 12 af en voor de leidsters en stagiaires heb ik merci-doosjes gemaakt. In de aardbeidoosjes zitten gepofte rijstrondjes van Jip & Janneke.

Aan elk doosje heb ik een labeltje gemaakt, zodat iedereen weet van wie de traktatie is.

En hier nog een foto van de staande aardbei:

De 4 merci-doosjes zien er als volgt uit. De voorkant:

De binnenkant:

De zijkant:

Gebruikte materialen: Cardstock: Rood, groen, wit, Design Papier: geen, Cuttlebug embossingfolder: Polka dot en Seeing Spots, Nellie's frame, Touw: Gamma, Vlinder: Martha Stewart

6 opmerkingen:

  1. Oh, hoe schattig die aardbeitjes. Met dat papier werk ik ook graag. Een Gelukkige Verjaardag aan Aiden !!!
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sjongen wat een schattje zeg! erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Jolanda, daar kunnen jij en je dochter mee aankomen hoor!
    Gefeliciteerd met je kleine meid en ik hoop dat ze je nog veel zal inspireren om zulke leuke dingen voor haar te maken.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig mooi gemaakt, en gefeliciteerd met de kleine meid!.
    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, leuk en knap gedaan.
    lieve groetjes van Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke traktaties heb je gemaakt! En wat een werk? Wel super gemaakt !!

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen